Του Πάνου Λούπου
Τα είπαμε, τα γράψαμε και τα… συμφωνήσαμε για όλα τα κακώς κείμενα της ΑΕΚ το τελευταίο διάστημα, με αποκορύφωμα το ματς με τον ΠΑΟΚ. Δεν είδα άλλωστε τέτοια κριτική στον ΠΑΟΚ όταν γκέλαρε στην Τούμπα με τον Παναιτωλικό και στην Τρίπολη ή έφαγε «τεσσάρα» στη Λιβαδειά, ούτε στον Παναθηναϊκό που είναι στο -8 από την κορυφή κι έχασε από τους Γκόου Αχέντ Ίνγκλις στην έδρα του.
Στον δε Ολυμπιακό, δεν ξέρω αν το είδατε, αλλά για την «εξάρα» από την Μπαρτσελόνα «φταίει» μόνο η άδικη αποβολή στον Έσε. Βέβαια, όταν στην ΑΕΚ ακυρωνόταν ακόμα και στην περσινή τραγική της εμφάνιση στο Φάληρο, κανονικό γκολ με το οποίο μείωνε, δεν τολμούσαμε καν να το αναφέρουμε γιατί «όταν τρως έξι, τι να πεις…». Για να μην θυμηθώ κι άλλα παλαιότερα.
Όπως και να ‘χει, η κριτική έπρεπε να γίνει και να είναι αυστηρή. Κι έγινε. Τώρα όμως, το ματς με τον ΠΑΟΚ πρέπει να μείνει στο παρελθόν και να δούμε την κατά πολύ βελτιωμένη ΑΕΚ στα δύο πολύ κρίσιμα ματς που έρχονται. Με πρώτο φυσικά το αποψινό με την Αμπερντίν στη Νέα Φιλαδέλφεια. Η ΑΕΚ της Ευρώπης είναι εδώ και η νίκη κρίνεται επιτακτική. Δεν χρειάζεται καμία ανάλυση και καμία επεξήγηση για αυτό.
Δεν θα είναι… περίπατος, ούτε είναι αμελητέα μια ομάδα από την Σκωτία (το βιώσαμε άλλωστε πρόσφατα και με την Εθνική μας), που μάλιστα προέρχεται από δύο νίκες και δείχνει ότι έχει σηκώσει… κεφάλι. Αλλά και πάλι, είναι «μονόδρομος», αλλά και υποχρέωση για την ΑΕΚ του Νίκολιτς, να κερδίσει απόψε. Έκανε τεράστια προσπάθεια μέσα στο καλοκαίρι, για να είναι στην League Phase, αλλά η υποχρέωσή της, δεν έχει εξαντληθεί.
Κάθε άλλο μάλιστα, αφού αν δεν καταφέρει να συνεχίσει στην Ευρώπη και μετά τον Δεκέμβριο, θα πρόκειται για αποτυχία. Η θέση και το πρεστίζ της ΑΕΚ στην Ευρώπη πρέπει να ανέβουν. Ξεκάθαρα πράγματα. Να νικήσει, λοιπόν, απόψε η ομάδα και από αύριο πρωί, συζητάμε και σκεφτόμαστε και το ντέρμπι της Κυριακής. Αυτό εξάλλου θα γίνει ούτως ή άλλως.
Οπότε, ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΑΠΟΨΕ, όπως έχει συμβεί στην Αθήνα κόντρα σε Ρέιντζερς, Χαρτς, Χιμπέρνιαν και Σέλτικ. Μόνο η Νταντί είχε πάρει ισοπαλία, σε ματς που είχε γίνει όμως στο «Γ. Καραϊσκάκης» το 2010. Και αυτή όμως, την είχε αποκλείσει η ΑΕΚ, όπως και όλες τις υπόλοιπες από τη Σκωτία.
Καλημέρα σας!









