Στήνουν παγίδες, αλλά πέφτουν μέσα στον λάκκο που ανοίγουν

Είναι φανερό πως σε όλη την διάρκεια της σεζόν υπάρχει ένας ανοιχτός «πόλεμος», που κάποιες (λίγες) φορές παίρνει μεγάλη διάσταση και άλλες εξελίσσεται υπόγεια. Το σημαντικό είναι πως σε όλες αυτές τις διαδικασίες, η ΑΕΚ στέκεται επάξια, βγαίνει νικήτρια στις περισσότερες «μάχες» και δείχνει πως δεν είναι διατεθειμένη να κάνει πίσω.

·        Προχθές ήρθε μια πανηγυρική αθώωση για τον Μάριο Ηλιόπουλου, που είχε παραπεμφθεί στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ, βάσει των διατάξεων που αφορούν δυσμενείς κρίσεις και ενώ στην πρωτόδικη διαδικασία είχε απαλλαγεί η ΠΑΕ ΑΕΚ ως μη έχουσα αντικειμενική ευθύνη, αλλά είχε τιμωρηθεί με 20 χιλιάδες πρόστιμο ο ιδιοκτήτης της.

·        Οι περισσότεροι, θα θεωρούσαν νίκη την ποινή προστίμου που επιβλήθηκε, αλλά ο Ηλιόπουλος είναι περίπτωση που δεν μπορούν να την βάλουν σε καλούπια. Ετσι, ασκήθηκε έφεση, στην εκδίκαση της οποίας την προηγούμενη εβδομάδα παραβρέθηκε και πάλι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της Ενωσης.

·        Το αποτέλεσμα ήταν πως ομοφώνως, τα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν την απαλλαγή του Μάριου Ηλιόπουλου. Είναι ενδεικτικό, πως λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης από τον Πρόεδρο  κ. Κωνσταντίνο Υφαντή Εφέτη Δ.Δ , ανατέθηκε η εισήγηση σε δύο εισηγήτριες, την κ. Αγγελική Μακρυγιώργου αναπληρωτή πρόεδρο – Εφέτη και την κ. Κωνσταντίνα Γεωργούλια, μέλος –  Εφέτη.

·        Το σκεπτικό της απόφασης δίνει όλη την αλήθεια, καθώς κρίθηκε αθώος ο Ηλιόπουλος, επειδή εξέφρασε αξιολογικές κρίσεις, μένοντας στο όριο που αρμόζει, ενώ υπάρχει και δικαιολογημένο ενδιαφέρον λόγω της θέσης του.

·        Ολο αυτό, έρχεται και δίνει όλη την σημασία, καθώς το θέμα είναι πρώτιστα ηθικό. Ο Ηλιόπουλος εκφράζει το ευ αγωνίζεσθαι, οι δηλώσεις είχαν πολύ μεγάλη σημασία, όπως και τα στοιχεία που έδωσε ο ίδιος στην εκδίκαση την πρώτη φορά και τα έδωσε ξανά και πάλι τώρα στην Έφεση.

·        Η πλήρης αθώωση του Ηλιόπουλο είναι μεγάλη δικαίωση για το γεγονός πως μετά τα όσα έγιναν με τον Μάκελι βγήκε άμεσα και είπε όσα είπε, όπως και για όσα είπε στις δύο εκδικάσεις. Εδώ και δύο χρόνια, από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία της ΑΕΚ, όπου τον παραπέμπουν, ο Ηλιόπουλος αθωώνεται και δικαιώνεται πανηγυρικά.

·        Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία για την ΑΕΚ, γιατί όλες οι παραπομπές ήταν σε πολύ σημαντικά ζητήματα και ηθικά και πρακτικά. Η συγκεκριμένη υπόθεση ήταν η πρώτη που είχε δεχθεί ποινή και δικαιώνεται τελικά και σε αυτή.

·        Όταν μάλιστα κατά την απολογία του, είχε πει πάρα πολλά πράγματα για πρόσωπα και καταστάσεις, τα οποία όμως μαθαίνω επανέλαβε και στην ακροαματική διαδικασία της έφεσης. Δικαιώθηκε δηλαδή σε μια περίπτωση που πήγε σε δύο δικαστήρια και κατήγγειλε πάρα πολλά πράγματα μιλώντας με ονόματα.

·        Ήρθε ακόμα μια δικαίωση και είναι κάτι που καταλαβαίνουν καλά οι βασικοί αντίπαλοι της ΑΕΚ. Με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο, κάτι που φαίνεται από τις αντιδράσεις τους. Ο Ηλιόπουλος άρχισε να πονάει πολύ τον βασικό αντίπαλο της ΑΕΚ, μετά και τον ΠΑΟΚ που έχει βρει μπελάδες μαζί του από πέρυσι.

·        Κινητοποιούν εναντίον του όλο το σύστημα για να επιχειρήσουν να τον σπιλώσουν, ενορχηστρώνοντας ολόκληρη εκστρατεία λάσπης, με παραδοσιακές λιμανίσιες μεθόδους. Επειδή κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια και επειδή γενικά το επίπεδο δεν είναι και πολύ υψηλό στον κύκλο που προωθεί αυτές τις μεθόδους, κατάφεραν να γελοιοποιηθούν και απλά να φανερώσουν τον προβληματισμό που τους δημιουργεί πλέον η παρουσία του Ηλιόπουλου στην ΑΕΚ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ