Ο Μάκης Αγγελόπουλος μιλάει αυτή την ώρα στην Cosmote TV και στην εκπομπή Pick n’ Roll. Ο ίδιος αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο που υπήρξε να αγωνιστεί ο Ολυμπιακός στην Sunel Arena κατά την διάρκεια των έργων που θα πραγματοποιηθούν στο ΣΕΦ, την έδρα των ερυθρόλευκων.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Υπάρχει μια προσέγγιση με τον Ολυμπιακό, δεν υπάρχει συμφωνία, κάναμε μια πρώτη συζήτηση να δούμε πόσο θα μείνουν χωρίς γήπεδο, τι θα γίνει με εμπορική συμφωνία.
Έχω πει ότι εμείς θέλουμε να βλέπουμε την πίτα να μοιράζεται, παρότι χάσαμε το πρωτάθλημα το 20’ βάλαμε πλάτη για να σώσουμε το πρωτάθλημα. Αφήσαμε χρήματα στο τραπέζι για να διεκδικήσουμε το καλύτερο.
Ακόμα και όταν ένας κορυφαίος χορηγός πήγε να επενδύσει στο ποδόσφαιρο, είπα να επενδύσει σε άλλες ομάδες».









