Αναλυτικά:
«Ομάδες σαν την ΑΕΚ που βρίσκονται από την άλλη πλευρά του αθέμιτου ανταγωνισμού πρέπει να πληρώνουν περισσότερα. Σύμφωνα με στοιχεία του ΕΣΑΚΕ η ΑΕΚ έχανε περισσότερα απ’ όλες τις ομάδες του πρωταθλήματος μαζί. Το ρήμα πληρώνω το έχουμε εμπεδώσει για τα καλά».
Για το τι σημαίνει η ΑΕΚ για εκείνον: «Η ΑΕΚ έχει μπει για τα καλά στο πετσί μας, στη ζωή μας. Έχει κυλήσει πολύ νερό στ’ αυλάκι. Πολλή δουλειά, πολλές επενδύσεις εκατομμυρίων. Έχουμε επενδύσει ένα ποσό κοντά στα 25 εκατ. ευρώ.









