Αναλυτικά όσα είπε:
«Δεν αμφιβάλει κανείς ότι εάν συνεχιζόταν το πρωτάθλημα του 20’ θα το παίρναμε εμείς, μου το είπαν και από τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός ήταν Α2, οι Άρης και ΠΑΟΚ παραλίγο να πέσουν. Οπότε βάλαμε πλάτη για το καλό του μπάσκετ».

Αναλυτικά όσα είπε:
«Δεν αμφιβάλει κανείς ότι εάν συνεχιζόταν το πρωτάθλημα του 20’ θα το παίρναμε εμείς, μου το είπαν και από τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός ήταν Α2, οι Άρης και ΠΑΟΚ παραλίγο να πέσουν. Οπότε βάλαμε πλάτη για το καλό του μπάσκετ».