Η Euroleague φαίνεται πως προχωρά σε σημαντικές κινήσεις προκειμένου να προστατευτεί από το εγχείρημα του NBA Europe και την πιθανή επέκτασή του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Basketballsphere, η διοργανώτρια αρχή σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά τη ρήτρα αποχώρησης των ομάδων που έχουν συμβόλαιο μαζί της. Το ποσό, που σήμερα ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, αναμένεται αρχικά να εκτοξευθεί στα 100 εκατομμύρια.
Ωστόσο, αυτή η αύξηση δεν αποκλείεται να είναι μόνο το πρώτο βήμα. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Euroleague εξετάζει το ενδεχόμενο η συγκεκριμένη ρήτρα να φτάσει ακόμη και τα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Η κίνηση αυτή ερμηνεύεται ως προσπάθεια της λίγκας να διαφυλάξει τα συμφέροντά της και να αποτρέψει πιθανές αποχωρήσεις συλλόγων προς το NBA Europe. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα είχαν κυκλοφορήσει σενάρια που συνέδεαν τη Ρεάλ Μαδρίτης με μια πιθανή μετακίνηση στη νέα διοργάνωση.
Παρά τις φήμες, η ισπανική ομάδα υπέγραψε πρόσφατα νέο δεκαετές συμβόλαιο συνεργασίας με την Euroleague, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη διοργάνωση.








