Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι θετική στο να παίξει στο ΟΑΚΑ η μπασκετική ομάδα

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός βλέπει θετικά το ενδεχόμενο να φιλοξενηθεί η ομάδα μπάσκετ στο ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ τον Σεπτέμβριο.

Το επικρατέστερο πλάνο προβλέπει οι ημιτελικοί του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» (19/09) να διεξαχθούν στο κλειστό του ΟΑΚΑ και ο τελικός (20/09) στο ανοικτό στάδιο, με τη δυνατότητα παρουσίας περισσότερων από 70.000 φιλάθλων.

Παράλληλα, η ΠΑΕ εξετάζει να ζητήσει ειδικό κλειδάριθμο, ώστε η ποδοσφαιρική ομάδα να αγωνιστεί εκτός έδρας το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου και το ΟΑΚΑ να είναι διαθέσιμο για τη διοργάνωση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ