Ο Παναθηναϊκός έκλεισε τον Μπαντιό

Ο Παναθηναϊκός προχωρά στον μεταγραφικό του σχεδιασμό, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τον Μπρανκού Μπαντιό για την ενίσχυση της περιφερειακής του γραμμής.

Μετά τον Φαλ, οι «πράσινοι» έκλεισαν και δεύτερη μεταγραφή, με τον 27χρονο Σενεγαλέζο combo γκαρντ να συμφωνεί για συμβόλαιο τριών ετών. Πλέον απομένει η καταβολή της ρήτρας ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ στη Βαλένθια, ώστε να ολοκληρωθεί και τυπικά η μετακίνησή του.

Ο Μπαντιό προέρχεται από γεμάτη σεζόν με τη Βαλένθια, καταγράφοντας 11,2 πόντους, 2,6 ριμπάουντ και 2,2 ασίστ κατά μέσο όρο σε 40 συμμετοχές.

Ο Σενεγαλέζος γκαρντ αναμένεται στην Αθήνα τις επόμενες ημέρες για τις τελικές διαδικασίες, προκειμένου να ανακοινωθεί και επίσημα η απόκτησή του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ