Απίστευτη πρόκληση: Οι οργανωμένοι του ΠΑΣ Γιάννινα θέλουν να έρθουν με πορεία στην πλατεία που θα ‘ναι η κούπα της ΑΕΚ!

Απίστευτη πρόκληση από τους οργανωμένους οπαδούς του ΠΑΣ Γιάννινα. Μετά τις προσπάθειες για να μην πάει η κούπα της ΑΕΚ στα Γιάννινα οι οπαδοί του ΠΑΣ έκαναν μία νέα προκλητική κίνηση.

Με ανακοίνωση προχώρησαν σε κάλεσμα όλων των οπαδών σε… πορεία, στην πλατεία όπου θα βρίσκεται το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ.

Η ανακοίνωση:

«Καλούμε την Πέμπτη και ώρα 18:00 όλο τον κόσμο της πόλης μπροστά στο δημαρχείο και στη συνέχεια να πάμε όλοι μαζί για τις προεργασίες των εκδηλώσεων που έχουν κανονιστεί, για το μεγάλο φεστιβάλ των 60 χρόνων της ομάδας μας, στην πλατεία Μαβίλη.

Η επαρχία δεν θέλει πόλεμο, η επαρχία δεν θέλει ταραχές, η επαρχία θέλει να ανακτήσει την χαμένη της αξιοπρέπεια. Μια αξιοπρέπεια που δεν την έχασε αλλά της την έκλεψαν».

Στην ίδια ανακοίνωση οι οργανωμένοι εξακοντίζουν βέλη κατά της δημοτικής αρχής και της Κτηματικής υπηρεσίας, που δεν θέλησαν να ακυρώσουν την εκδήλωση της ΑΕΚ, όπως έγινε στο Αγρίνιο, και γράφουν σχετικά: «Αφου τόσες μέρες και με τόσες κουβέντες, ο κ. Μπέγκας, ο κ. Παλάσχας και ο κ. Βάσσης, ( πρόεδρος Κτηματικής υπηρεσίας Ιωαννίνων ) δεν συμμερίζονται τις αντιδράσεις τόσο του οργανωμένου οπαδικού κινήματος της πόλης όσο και όλων των απλών φιλάθλων των Ιωαννίνων, φορέων και καταστημάτων εστίασης που βρίσκονται στην περιοχή και επιλέγουν, αντί να ανακοινώσουν κάποια εκδήλωση του Δήμου προς τιμήν της ομάδας της πόλης, να φέρουν στην πόλη έναν θίασο άλλης ομάδας να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα, να κάνει το κομμάτι του, πράγμα που δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο παρά μόνο εδώ. Έτσι και εμείς απαντάμε πως δεν θα επιτρέψουμε να δημιουργηθεί κανένα δεδικασμένο και κάθε φορά που κάποιος θα κατακτά κάτι, να έρχεται στα Γιάννενα να το πανηγυρίσει».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ