Με δύο νεαρούς Έλληνες παίκτες υποχρεωτικά στην 11άδα και στον τελικό ΑΕΚ – ΟΦΗ για το Σούπερ Καπ

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ συνεδρίασε σήμερα και έλαβε σειρά αποφάσεων, μεταξύ των οποίων και ζητήματα που αφορούν το Σούπερ Καπ.

Η ΑΕΚ, ως πρωταθλήτρια, θα διεκδικήσει τον τίτλο απέναντι στον ΟΦΗ στις 12 Αυγούστου στο Παγκρήτιο Στάδιο, με την ημερομηνία και την έδρα να έχουν ήδη οριστικοποιηθεί από τις αρχές Ιουνίου.

Παράλληλα, στη σημερινή συνεδρίαση αποφασίστηκε η υποχρεωτική χρησιμοποίηση δύο Ελλήνων ποδοσφαιριστών κάτω των 21 ετών (γεννημένοι από το 2004 και μετά) στην ενδεκάδα, με στόχο την ανάδειξη νεαρών παικτών, όπως ισχύει και στο Κύπελλο Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη σεζόν το όριο ήταν ένας νεαρός ποδοσφαιριστής στην αρχική ενδεκάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ