Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου αποφάσισε την επιστροφή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδος στο Ολυμπιακό Στάδιο, με τη διεξαγωγή του να ορίζεται για τις 22 Μαΐου. Υπενθυμίζεται ότι ο περσινός τελικός πραγματοποιήθηκε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, όπου ο ΟΦΗ κατέκτησε το τρόπαιο.
Παράλληλα, εγκρίθηκαν σημαντικές αλλαγές στη διοργάνωση: το Κύπελλο θα διεξαχθεί με τη συμμετοχή 16 ομάδων, ενώ κάθε ομάδα θα πρέπει να χρησιμοποιεί στην αρχική ενδεκάδα δύο Έλληνες ποδοσφαιριστές γεννημένους μετά το 2004.
Επίσης, οι τιμωρίες από κίτρινες κάρτες στα ημιτελικά δεν θα μεταφέρονται στον τελικό. Συζητήθηκε ακόμη η εφαρμογή αντίστοιχου μέτρου και στο πρωτάθλημα.









