Ο Μάκης Αγγελόπουλος μίλησε σε τηλεοπτική συνέντευξη το βράδυ της Τρίτης και αναφέρθηκε εκτενώς στον τρόπο λειτουργίας της Euroleague, αλλά και
στη διανομή των εσόδων. Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ στάθηκε επίσης στη συμμετοχή της ομάδας στο Eurocup, εξηγώντας πώς γίνεται η οικονομική κατανομή στις διοργανώσεις και ποιες είναι οι συνθήκες που διαμορφώνονται για τους συλλόγους που αγωνίζονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Η Euroleague δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Ένας από τους λόγους της αποχώρησής μας από το EuroCup ήταν ότι, όπως μας είχε ειπωθεί, προτεραιότητα αποτελεί το εθνικό πρωτάθλημα. Τον αθέμιτο ανταγωνισμό τον δεχόμαστε στο πετσί μας, έχουμε μάθει και τον πληρώνουμε.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια χρονιά, όταν υπήρξε έντονη πίεση από την Euroleague και το EuroCup για να συμμετάσχουμε, με μια ιδιαίτερα υψηλή οικονομική πρόταση, σχεδόν το μισό του budget της ομάδας εκείνης της σεζόν είπα να το δούμε.
Ζητήσαμε διευκρινίσεις για το τι θα σήμαινε η συμμετοχή και τα οικονομικά δεδομένα. Μας έγινε σαφές ότι τα τηλεοπτικά έσοδα δεν αφορούν όλες τις ομάδες ισότιμα, αλλά κυρίως τους Ολυμπιακό και ο Παναθηναϊκό. Για τις υπόλοιπες ομάδες τα ποσά είναι πολύ χαμηλά, της τάξης των 100.000 ευρώ, σε αντίθεση με τα περίπου 2,5 εκατομμύρια που λαμβάνουν οι κορυφαίοι σύλλογοι».









