Με μεγάλη θλίψη έγινε γνωστός ο θάνατος της Νίκης, μιας παρουσίας άρρηκτα συνδεδεμένης με την ΑΕΚ και την «κιτρινόμαυρη» οικογένεια.
Πρόκειται για μια γυναίκα που ξεχώρισε για την αυθεντικότητα, την καλοσύνη και την ακούραστη στήριξή της προς την ομάδα. Πιστή σε όλη της τη διαδρομή, βρέθηκε δίπλα στην ΑΕΚ σε κάθε στιγμή, εύκολη και δύσκολη, χωρίς ποτέ να απομακρυνθεί από το πλευρό της.
Η απώλειά της αφήνει ένα μεγάλο κενό τόσο στην οικογένεια της ΑΕΚ όσο και στην τοπική κοινωνία της Καρδίτσας, που τη θυμάται με σεβασμό και αγάπη.









