Σε γιορτινό κλίμα πραγματοποιήθηκε η παρουσία της κούπας του πρωταθλήματος της ΑΕΚ στον Βόλο, με εκατοντάδες φίλους της Ένωσης να δίνουν το «παρών» για να τη δουν από κοντά.
Το τρόπαιο βρέθηκε από τις 20:00 στο Άγαλμα Ελευθερίας, στην παραλία της πόλης, με μικρούς και μεγάλους να φωτογραφίζονται μαζί του, να το σηκώνουν στα χέρια και να πανηγυρίζουν την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Οικογένειες, παιδιά και φίλοι της ΑΕΚ δημιούργησαν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα, με τον ύμνο της ομάδας να δίνει τον ρυθμό και να μεταφέρει λίγη από τη γηπεδική αίσθηση στους «κιτρινόμαυρους» της Μαγνησίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ΑΕΚ ATHENS FC (@aekfc_official)









