Πέκχαρτ: «Ακόμη είμαι ερωτευμένος με την ΑΕΚ – Θέλω να έρθω να δω το καινούργιο γήπεδο της»

Ο Τόμας Πέκχαρτ φόρεσε τη φανέλα της ΑΕΚ για περίπου ενάμιση χρόνο και άφησε θετικό αποτύπωμα. Σε 48 εμφανίσεις σημείωσε 15 γκολ και έδωσε μία ασίστ, ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει ότι εκείνη ήταν η πιο ευτυχισμένη περίοδος της καριέρας του.

Η παρουσία του στην Ελλάδα αποτέλεσε ξεχωριστή εμπειρία για τον Τσέχο επιθετικό, ο οποίος είχε αναφέρει πως θα επέστρεφε στο μέλλον, μετά το τέλος της καριέρας του. Τελικά παρέμεινε στην πατρίδα του, ωστόσο δεν αποκλείει επιστροφή αν προκύψει πρόταση, είτε από την ΑΕΚ είτε από άλλη ελληνική ομάδα, έχοντας πλέον ολοκληρώσει και τις σπουδές του για τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή.

Αναλυτικά όσα ανέφερε στην συνέντευξη του στο sport-fm.gr:

Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο από το ποδόσφαιρο; Είναι οι στιγμές που έζησες, οι φιλίες που δημιούργησες ή κάτι άλλο;

«Έφυγα από το σπίτι μου όταν ήμουν 13 ετών, πήγα σε οκτώ ξένες χώρες, έμαθα πολλές διαφορετικές γλώσσες, γνώρισα πόλεις και κάποιους φανταστικούς ανθρώπους. Είναι μια… μίξη απ’ όλα. Είναι κάτι σημαντικό να βρίσκεσαι σε αυτό το επίπεδο τόσα χρόνια. Κάποιες από τις χώρες δεν ήταν και οι καλύτερες, αλλά με βοήθησαν να εκτιμήσω αυτό που έχω στο σπίτι μου».

Έχεις κάνει φίλους μέσα από το ποδόσφαιρο;

«Ναι, έχω κάνει. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους που, αν δεν έπαιζα ποδόσφαιρο, ίσως να μην είχα ποτέ την ευκαιρία να γνωρίσω. Ήταν πολύ σημαντικό».

Αγωνίστηκες μόνο μία σεζόν στην Ελλάδα, όμως οι περισσότεροι φίλαθλοι της ΑΕΚ εξακολουθούν να σε θυμούνται. Τι αναμνήσεις έχεις από εκείνη τη χρονιά;

«Ακόμη είμαι ερωτευμένος με την ΑΕΚ και την Ελλάδα. Ήταν όνειρό μου να βρίσκομαι σε μια τέτοια χώρα. Από τη στιγμή που πάτησα στο αεροδρόμιο, ο αέρας με έκανε… χαρούμενο. Η γυναίκα μου ένιωσε ακριβώς το ίδιο. Ήταν η στιγμή της καριέρας μου που ήμουν ο πιο χαρούμενος. Και στο ρόστερ της ΑΕΚ ήμουν ο πιο χαρούμενος απ’ όλους. Έρχομαι κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα. Αγαπώ τη θάλασσα, το νερό και το skydiving».

Πριν έρθεις στην Ελλάδα, γνώριζες για τη χώρα;

«Ήταν όνειρό μου να έρθω στην Ελλάδα. Είχα έναν φίλο, τον Ρόμπερτ Μακ, που έπαιξε στον ΠΑΟΚ και μου έλεγε να έρθω. Ήμασταν μαζί στη Γερμανία και, όταν ήρθε στην Ελλάδα, μου έλεγε πως όλα είναι πανέμορφα: η χώρα, ο κόσμος, ο καιρός, τα πάντα.

Ήταν πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου να έρθω εδώ, αν είχα ποτέ πρόταση. Εγώ και η γυναίκα μου λατρεύουμε να είμαστε δίπλα στη θάλασσα. Θυμάμαι πως, όταν ερχόμουν με το αεροπλάνο στην Ελλάδα, σχεδόν… έκλαιγα από χαρά. Το ίδιο συνέβη όταν είδα και τη Βουλιαγμένη με τα κρυστάλλινα νερά της. Πραγματικά, ήταν πανέμορφα. Μάλιστα, την περασμένη σεζόν είχα ξανά πρόταση να επιστρέψω στην Ελλάδα, από δύο ομάδες της δεύτερης κατηγορίας, αλλά και από μία της πρώτης, όχι όμως από τις πρώτες πέντε».

Ας αφήσουμε για λίγο την Ελλάδα και ας περάσουμε στο θέμα των ημερών, το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η Τσεχία βρίσκεται σε έναν όμιλο με το Μεξικό, τη διοργανώτρια Νότια Αφρική και τη Νότια Κορέα. Ρεαλιστικά, μέχρι πού πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει η εθνική ομάδα;

«Έχουμε μια καλή ομάδα. Σίγουρα δεν θα παίξουμε το πιο όμορφο ποδόσφαιρο, όμως είμαστε σκληροτράχηλοι και πιστεύω πως μπορούμε σίγουρα να περάσουμε από τον όμιλό μας. Παρακάτω δεν ξέρω. Ας το αφήσουμε εκεί προς το παρόν».

Για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα, το 2004 η Ελλάδα απέκλεισε την Τσεχία στον ημιτελικό του EURO. Αν δεν κάνω λάθος, τότε ήσουν 15 ετών. Έχεις κάποια ανάμνηση από εκείνο το βράδυ;

«Εκείνο το βράδυ το θυμάμαι. Όλοι πιστεύαμε πως μπορούσαμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος και να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Ο αποκλεισμός από την Ελλάδα ήταν ένα… σοκ. Μέχρι και σήμερα είναι μια πολύ “σκληρή” στιγμή. Παίξαμε πολύ ωραίο ποδόσφαιρο τότε και είχαμε στεναχωρηθεί πολύ».

Κάποτε είχες πει ότι, όταν ολοκληρώσεις την ποδοσφαιρική σου καριέρα, θα έρθεις να ζήσεις στην Ελλάδα, καθώς διαθέτεις σπίτι εδώ.

«Η αλήθεια είναι πως έτσι είχα πει, όμως επέστρεψα στην Τσεχία. Είμαι με την οικογένειά μου, κατασκευάσαμε ένα σπίτι και τα παιδιά μου είναι χαρούμενα. Βέβαια, θα ερχόμαστε στην Ελλάδα κάθε δύο με τρεις μήνες».

Έχεις σχέδια να παραμείνεις στο ποδόσφαιρο από κάποιο άλλο πόστο; Έχουν υπάρξει σχετικές συζητήσεις;

«Αν γινόταν κάποια πρόταση, εννοείται πως θα επέστρεφα στην Ελλάδα. Τον περασμένο Ιανουάριο ολοκλήρωσα την ανώτατη εκπαίδευση για να γίνω τεχνικός διευθυντής και έκανα επίσης το master μου στο Λονδίνο, οπότε, όπως καταλαβαίνεις, βρίσκομαι σε ένα στάδιο όπου κοιτάζω το επόμενο βήμα.

Παρακολουθώ την ΑΕΚ, ξέρω ότι κατέκτησε φέτος το πρωτάθλημα. Έχω κρατήσει επαφή με τον Τσιγκρίνσκι, μιλάμε συχνά, όταν έρχομαι το καλοκαίρι κάνουμε προπόνηση μαζί, είμαστε φίλοι, όπως και με κάποιους άλλους πρώην συμπαίκτες μου. Δεν έχω βρεθεί ποτέ στο καινούργιο γήπεδο, θα ήθελα φέτος το καλοκαίρι να έρθω να το δω και να παρακολουθήσω έναν αγώνα».

Κλείνοντας, θα ήθελα να κάνεις μια πρόβλεψη για τον νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Πέρα από τη δική σου χώρα, ποια εθνική ομάδα θεωρείς ότι έχει τις περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσει το τρόπαιο;

«Είναι δύσκολο να διαλέξω μόνο μία. Υπάρχουν πολλές δυνατές ομάδες: η Βραζιλία, η Ισπανία, η Γαλλία και η Αργεντινή. Αυτές θα έλεγα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Η απόφαση του Ζούμπκοφ που έφερε δυσαρέσκεια στους φίλους της Τραμπζονσπόρ
Τέσσερα ταλέντα του Ιαλυσού στα δοκιμαστικά των ακαδημιών της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Το νέο «πρέπει» και οι ανοιχτές (ελληνικές) κεραίες της ΑΕΚ
Το ταξίδι συνεχίζεται! Ο Βόλος ο αποψινός σταθμός του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ
Φιλικό για την ΑΕΚ με την Σεν Τρούιντεν στις 2 Αυγούστου
Σαν σήμερα το 1961: Όταν η ΑΕΚ αγωνίστηκε κόντρα στην Σάντος του Πελέ
Στην Λαμία το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ – Δυναμικό «παρών» του κόσμου! (VIDEO)
Αποθεώνουν την ΑΕΚάρα του Νίκολιτς στην Σερβία: «Φτιάχνει ακόμη πιο δυνατή ομάδα για το Champions League»
«Ντύθηκε» στα κιτρινόμαυρα και η Νέα Αρτάκη – Χαμός για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ (VIDEO)