Νίκολιτς: «Να συνεχίσουμε έτσι μέχρι τα Χριστούγεννα, το μυαλό μας στον Ατρόμητο»

Η ΑΕΚ επικράτησε επί του ΟΦΗ με 2-0 στην Νέα Φιλαδέλφεια, στον πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της League Phase του Κυπέλλου Ελλάδας, κάνοντας το 4/4 στον θεσμό.

Ο Μάρκο Νίκολιτς, μετά το τέλος της αναμέτρησης μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV, για την εμφάνιση της ομάδας του, αλλά και για τους στόχους του ενόψει των επόμενων αγώνων.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Νίκολιτς:

«Κάναμε τη δουλειά μας, κερδίσαμε 4 ματς, εξασφαλίσαμε τον επόμενο γύρο. Ευχαριστούμε τους οπαδούς,  συγχαρητήρια στους παίκτες, προχωρήσαμε σε μερικές αλλαγές, δώσαμε λεπτά σε άλλους, έπαιξε ο Καραργύρης. Ο Ζοάο εβαλε το πρώτο του γκολ. Να μπούμε όλοι υγιείς και να βγουμε υγιείς ήταν ο στόχος, είδαμε τι έγινε με τον Οντουμπάτζο. Πρεπει να συνεχίσουμε έτσι μέχρι τα Χριστούγεννα. Θα ξερουμε το βραδυ για το επομενο ματς. Κάνουμε ματς όπως με την Σάμροκ που είχαμε 30 ευκαιρίες. Έχουμε καλο σερί. Το μυαλό μας στον Ατρόμητο και συνεχίζουμε».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Ζίνι κάνει διακοπές με φανέλα του Μάνταλου από την Εθνική! (ΦΩΤΟ)
Το νέο «πρέπει» και οι ανοιχτές (ελληνικές) κεραίες της ΑΕΚ
Πέκχαρτ: «Ακόμη είμαι ερωτευμένος με την ΑΕΚ – Θέλω να έρθω να δω το καινούργιο γήπεδο της»
Η απόφαση του Ζούμπκοφ που έφερε δυσαρέσκεια στους φίλους της Τραμπζονσπόρ
Τέσσερα ταλέντα του Ιαλυσού στα δοκιμαστικά των ακαδημιών της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Το ταξίδι συνεχίζεται! Ο Βόλος ο αποψινός σταθμός του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ
Φιλικό για την ΑΕΚ με την Σεν Τρούιντεν στις 2 Αυγούστου
Σαν σήμερα το 1961: Όταν η ΑΕΚ αγωνίστηκε κόντρα στην Σάντος του Πελέ
Στην Λαμία το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ – Δυναμικό «παρών» του κόσμου! (VIDEO)