Παναγόπουλος: «Υπότροπος ο Μαρινάκης, να ελεγχθεί και πειθαρχικά» (VIDEO)

Στην εκπομπή «Έφεση της Τρίτης» του Κυριάκου Θωμαΐδη στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 μίλησε ο Γιώργος Παναγόπουλος.

Ο αντιπρόεδρος της ΙΔΕΑΔ στάθηκε μεταξύ άλλων στην υπόθεση του επεισοδίου Μαρινάκη-Δημητριάδη στο Telekom Center Athens λίγο πριν την έναρξη του τελικού, τονίζοντας πως ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού είναι υπότροπος και πρέπει να ελεγχθεί και πειθαρχικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ