Ο Μάκης Αγγελόπουλος μίλησε στην Cosmote TV και στην εκπομπή Pick n’ Roll. Σε κομμάτι της συνέντευξης μίλησες για τις ομοιότητες που θεωρεί ότι έχει με τον Μάριο Ηλιόπουλο.
Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ στάθηκε ιδιαίτερα στην κοινή τους αγάπη για την Ένωση, αλλά και στις αρχές και τις αξίες που, όπως είπε, τους χαρακτηρίζουν, κάνοντας αναφορά και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον σύλλογο και τις ευθύνες τους απέναντί του.
Αναλυτικά:
«Μοιάζουμε στο πάθος για την ΑΕΚ και στο ευ αγωνίζεσθαι. Ο Μάριος έχει πάρει τον δύσκολο δρόμο σε ένα τοξικό περιβάλλον. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε κανένα αθέμιτο μέσο για να πετύχουμε τον στόχο μας. Ο Μάριος είναι πιο εξωστρεφής από μένα».









