Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός, από τότε που δεν υπήρχε καμία ανάλυση, σε κανένα Μέσο, που να παραδεχόταν πως αυτό το πρωτάθλημα το κατέκτησε η ΑΕΚ, διότι ήταν η καλύτερη ομάδα. Και πάνω σ’ αυτό δεν υπήρχε η παραμικρή σκιά. Ήταν και η κουβέντα που έκαναν παντού και οι οπαδοί όλων των ομάδων. Δεν είχα δει πουθενά και κανέναν, να βάζει κάποιον αστερίσκο σ’ αυτό το πρωτάθλημα που κατέκτησε η ΑΕΚ. Ότι ομάδα και να υποστήριζε.
Επίσης δεν έχει περάσει πολύς καιρός, από τις αναλύσεις επί αναλύσεων, περί της επείγουσας ανάγκης να φύγει η τοξικότητα από το ποδόσφαιρο. Μάλιστα ακόμα και στις συζητήσεις του κόσμου που γουστάρει το ποδόσφαιρο, όποια ομάδα και αν υποστηρίζει, αυτό ήταν που κυριαρχούσε. Να φύγει η τοξικότητα και να μπορέσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο να απολαμβάνουμε το ποδόσφαιρο που τόσο γουστάρουμε. Ο καθένας με την ομάδα του. Αυτά ήταν τα επιχειρήματα.
Μετά λοιπόν απ’ όλα αυτά και πριν περάσει καν ένας ολόκληρος μήνας, φαίνεται κάποιους σε κάποιες πόλεις, να τους ενοχλεί πάρα πολύ το γεγονός πως θα περάσει από εκεί η κούπα του πρωταθλήματος της ΑΕΚ. Βεβαίως τέτοια ενόχληση δεν υπήρχε καμία, όταν πέρυσι τέτοια εποχή, την ίδια βόλτα έκανε η κούπα του πρωταθλήματος του Ολυμπιακού. Και καλά έκανε, θα προσθέσω και θα δεν θα το πάω καν εκεί.
Πραγματικά δυσκολεύομαι να καταλάβω, πως μπορεί να ενοχλεί η κούπα ενός πρωταθλήματος που κατά απολύτως γενική ομολογία κατακτήθηκε πεντακάθαρα, σε εκδηλώσεις που μόνο τοξικότητα δεν έχουν. Παιδάκια έχουν που διψάνε να βγάλουν μια φωτογραφία με το τρόπαιο, που θα την θυμούνται για μια ζωή. Και μάλιστα παιδάκια, που ακριβώς επειδή ζουν πολλά χιλιόμετρα μακριά από τη Νέα Φιλαδέλφεια, δεν έχουν την δυνατότητα συχνά να έρχονται σ’ επαφή μ’ αυτό που αγαπάνε.
Τώρα βέβαια, μπορεί να μπει κόφτης και στο τι αγαπά και τι δεν αγαπά ένα παιδάκι. Διότι και αυτό το πήρε κάπου το μάτι μου. Τύπου, όποιος θέλει να είναι ΑΕΚ, να πάει στην Αθήνα. Αντίληψη που όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει και που οδηγεί. Και που φυσικά δεν είναι αποδεκτή σε μια κοινωνία που ο καθένας έχει δικαίωμα και να πιστεύει ό,τι θέλει και να αγαπάει ό,τι θέλει. Πραγματικά δυσκολεύομαι να καταλάβω, πως ακόμα και σε μια εκδήλωση για μια κούπα που όλοι την αναγνωρίζουν ως πεντακάθαρη, με παιδάκια στην πλειοψηφία, μπορεί να τρυπώσει η τοξικότητα.









