Η τοποθέτηση του Μάριου Ηλιόπουλου σχετικά με το Αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας αποτέλεσε το βασικό σημείο αναφοράς της ομιλίας του στην εκδήλωση για το Τρόπαιο του Πρωταθλήματος στην Αχαΐα, καθώς πρόκειται για ένα έργο με ιδιαίτερη βαρύτητα τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και συνολικά για τη χώρα.
Το σχέδιο αφορά την περιοχή της Χαλανδρίτσας, όπου προβλέπεται η δημιουργία πίστας προδιαγραφών FIA και FIM. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να φιλοξενεί κορυφαίες διοργανώσεις όπως Formula 1, MotoGP, WTCC και Super Bikes, ενώ θα δίνει τη δυνατότητα και για δοκιμές εξέλιξης και αντοχής οχημάτων.
Η επένδυση που προωθεί ο Μάριος Ηλιόπουλος εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, με το έργο να υπόσχεται σημαντική τόνωση στην τοπική οικονομία, εκατοντάδες θέσεις εργασίας και ουσιαστική ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης. Παράλληλα, αναμένεται να αναβαθμίσει τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι για το συγκεκριμένο project υπάρχει ήδη, από προηγούμενα χρόνια, έγκριση της FIA για τον σχεδιασμό της πίστας, κάτι που την καθιστά τη μοναδική σχετική περίπτωση στη χώρα.
Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, οι εμπλεκόμενοι τοπικοί φορείς και τα δημόσια νομικά πρόσωπα έχουν στη διάθεσή τους περίπου δύο μήνες για να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες διαδικασίες, ώστε να προχωρήσει το έργο και να υλοποιηθεί η συμφωνία.
Με άλλα λόγια, το μήνυμα του Μάριου Ηλιόπουλου προς τους αρμόδιους ήταν σαφές: να προχωρήσουν άμεσα οι εγκρίσεις και τα γραφειοκρατικά βήματα, ενώ ο ίδιος εμφανίζεται έτοιμος να αναλάβει την υλοποίηση της επένδυσης και την κατασκευή της πίστας, θέτοντας ουσιαστικά τα θεμέλια για ένα μεγάλο έργο στην περιοχή.








