Περίπου 15 μέλη του Συνδέσμου Φιλάθλων ΠΑΣ Γιάννινα επισκέφθηκαν αιφνιδιαστικά τα γραφεία της Κτηματικής Υπηρεσίας Ιωαννίνων και ζήτησαν την ανάκληση ή τη μη αδειοδότηση της προγραμματισμένης φιέστας. Οι οργανωμένοι οπαδοί συνομίλησαν με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας, Κωνσταντίνο Βάσση, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τη διαδικασία χορήγησης αδειών για αντίστοιχες εκδηλώσεις.
Στη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπρόσωποι των φιλάθλων ζήτησαν είτε την ανάκληση της άδειας, εφόσον έχει εκδοθεί, είτε τη μη χορήγησή της σε περίπτωση που εκκρεμεί, εκφράζοντας τη θέση τους ότι δεν επιθυμούν τη διεξαγωγή φιέστας με τρόπαια άλλων ομάδων στην πόλη των Ιωαννίνων.
Παράλληλα, καταστηματάρχες της περιοχής της Πλατείας Μαβίλη έχουν εκφράσει ανησυχίες για την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης και πιθανά επεισόδια, σύμφωνα με σχετικές αναφορές.
Μετά τη συζήτηση με τον προϊστάμενο της Κτηματικής Υπηρεσίας, οι οπαδοί αποχώρησαν χωρίς να σημειωθούν εντάσεις. Αντίστοιχα αιτήματα για ακύρωση της εκδήλωσης έχουν διατυπωθεί και από φιλάθλους άλλων ομάδων σε διαφορετικές πόλεις.








