Η σπουδαία ερμηνεύτρια Μαρινέλλα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών, ύστερα από μακρά μάχη με τις επιπτώσεις σοβαρού εγκεφαλικού επεισοδίου που υπέστη τον Σεπτέμβριο του 2024, κατά τη διάρκεια εμφάνισής της στο Ηρώδειο.
Η κορυφαία τραγουδίστρια κατέληξε στο σπίτι της, ολοκληρώνοντας μια σπουδαία πορεία στο ελληνικό τραγούδι, αφήνοντας πίσω της σημαντική καλλιτεχνική κληρονομιά.
Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή η οικογένειά της με σχετική ανακοίνωση: «Με βαθιά θλίψη σας ανακοινώνουμε την απώλεια της Μαρινέλλας, αγαπημένης μας μητέρας και γιαγιάς, η οποία κατέληξε στο σπίτι της, σήμερα 28 Μαρτίου 2026 στις 18:00».
Ποια ήταν η Μαρινέλλα
Η Μαρινέλλα, κατά κόσμον Κυριακή Παπαδοπούλου, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 19 Μαΐου 1938 και θεωρείται μία από τις κορυφαίες φωνές του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού.
Οι γονείς της ζούσαν στην Κωνσταντινούπολη και η ίδια ήταν το τέταρτο και μικρότερο παιδί της οικογένειας.
Από πολύ μικρή ηλικία, στα 4-5 της χρόνια, συμμετείχε στην παιδική ραδιοφωνική εκπομπή «Παιδική ώρα», όπου τραγούδησε ακόμη και έργο του Σούμπερτ. Στα 12 της χρόνια έκανε διαφημίσεις για τα καταστήματα «Melka» στη Θεσσαλονίκη.
Στα 17 της ακολούθησε τον θίασο της Μαίρης Λωράνς ως ηθοποιός, πραγματοποιώντας περιοδείες σε όλη την Ελλάδα, δίπλα σε μετέπειτα γνωστά ονόματα όπως ο Κώστας Βουτσάς, η Μάρθα Καραγιάννη, η Σόνια Δήμου, ο Γιάννης Τζαννετάκος και η Ντέπυ Φιλοσόφου.
Σε μία παράσταση, όταν η βασική τραγουδίστρια του θιάσου αρρώστησε, η νεαρή τότε Μαρινέλλα την αντικατέστησε, καθώς γνώριζε όλο το ρεπερτόριο. Εκείνη τη βραδιά τραγούδησε μεταξύ άλλων το «Ο άνθρωπός μου» της Σοφίας Βέμπο και τη «Μαλαγκένια», κερδίζοντας τις εντυπώσεις και καθιερώθηκε ως η βασική τραγουδίστρια του θιάσου.
Στην προσωπική της ζωή παντρεύτηκε τον Στέλιο Καζατζίδη και αργότερα τον Τόλη Βοσκόπουλο, ενώ απέκτησε μία κόρη με τον Φρέντυ Σερπιέρη.
Η τελευταία της εμφάνιση ήταν στις 25 Σεπτεμβρίου 2024, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, όπου κατέρρευσε επί σκηνής λόγω σοβαρού αιμορραγικού εγκεφαλικού επεισοδίου. Νοσηλεύτηκε για μήνες στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Υγεία» και πήρε εξιτήριο τον Ιανουάριο του 2025, με την κατάσταση της υγείας της να παραμένει ιδιαίτερα επιβαρυμένη μέχρι τον θάνατό της.









