Σαχαμπό: «Νιώθω απίστευτα, στόχος μου να κερδίσω τα πάντα με την ΑΕΚ – Να παίξουμε στο Champions League!» (VIDEO)

Σήμερα, 2 Φεβρουαρίου, η ΑΕΚ ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Χακίμ Σαχαμπό. Ο 20χρονος μεσοεπιθετικός, που εντάχθηκε στην οικογένεια της Ένωσης, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο ΑΕΚ TV, εκφράζοντας την χαρά του για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του. Ο Σαχαμπό, γεμάτος ενθουσιασμό, ανέφερε πως ανυπομονεί να αγωνιστεί με τα κιτρινόμαυρα και υπογράμμισε τη φιλοδοξία του να κατακτήσει τίτλους με την ΑΕΚ.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Τα συναισθήματά μου είναι απίστευτα. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστώ τον Θεό. Ξεκινάμε λοιπόν! Στόχος μου είναι να κερδίσω τα πάντα. Να κερδίσουμε κάθε αγώνα, να κερδίσουμε τίτλους και να παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ελπίζω να δω πολύ σύντομα από κοντά τους οπαδούς μας. Τους είδα ήδη σε βίντεο και ελπίζω να τους δω ζωντανά και στο γήπεδο. Πάμε ΑΕΚ!»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Εκτός κινδύνου το προπονητικό της ΑΕΚ – Υπό έλεγχο η φωτιά στα Σπάτα!
Οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα στην Κτηματική Υπηρεσία Ιωαννίνων – Ζήτησαν να ακυρωθεί το tour της κούπας της ΑΕΚ στην πόλη!
«Χτενίζει» ο Ριμπάλτα την ισπανική αγορά
Φωτιά στα Σπάτα, δίπλα στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ (VIDEO)
Το ταξίδι συνεχίζεται! Το πρόγραμμα του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ για τις επόμενες μέρες
Ο Πινέδα έλαμψε ξανά – Το γκολ του κόντρα στον ΠΑΟΚ ψηφίστηκε το καλύτερο της Super League!
ΑΕΚ: «Καυτή» εβδομάδα και για τα μεταγραφικά
Η τεράστια επένδυση 100 εκατ. ευρώ του Ηλιόπουλου για τον αυτοκινητόδρομο στην Πάτρα – Το σχέδιο για να φέρει τη Formula 1 στην Ελλάδα
Τι ισχύει για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ για τον Μπαρίνοφ