Η κούπα του πρωταθλήματος της ΑΕΚ συνεχίζει την περιοδεία της στην επαρχία, μετά τις στάσεις που πραγματοποίησε σε Καλαμάτα, Τρίπολη και Πάτρα, όπου συγκέντρωσε μεγάλο πλήθος φίλων της ομάδας.
Το βράδυ της Δευτέρας (22/06) το τρόπαιο βρέθηκε στο Αίγιο, με την έκθεσή του να πραγματοποιείται στην Πλατεία Αγίας Λαύρας από τις 20:00. Και εκεί, όπως και στις προηγούμενες πόλεις, η ανταπόκριση των φιλάθλων ήταν ιδιαίτερα έντονη, με αρκετό κόσμο να δίνει το «παρών» στην εκδήλωση της ΠΑΕ.








