Σίλβα: «Σημαντική νίκη της ΑΕΚ, συγχαρητήρια στους παίκτες μου»

Ο Ρουί Σίλβα μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό και τη μεγάλη νίκη της ΑΕΚ.

«Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους παίκτες μου, θα ήθελα να τους συγχαρώ. Είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν, αλλά ήταν μια σημαντική νίκη για την ΑΕΚ σε ένα μεγάλο ντέρμπι.

Οι οπαδοί μας, μας υποστηρίζουν από την αρχή με το τέλος. Αυτά είναι πράγματα συμβαίνουν σε όλα τα γήπεδα. Μπορεί να μην ειπώθηκαν ωραίες λέξεις, παρόλα αυτά δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα σε μια μέρα, χρειάζεται χρόνος!» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ανεβαίνει επίπεδο η ΑΕΚ – Απέκτησε την Βραζιλιάνα αριστερή εξτρέμ Ταϊς Φέρμο
Μεγάλη κίνηση της ΑΕΚ- Απέκτησε τον διεθνή δεξιό εξτρέμ Τζάνο Μπατή
Ο Αλέξης Αλεξίου για όσα έγιναν στο χάντμπολ τον Γενάρη και την επόμενη ημέρα του τμήματος
Η ΑΕΚ «έδεσε» για 2 ακόμη χρόνια την Σαμολαδά
ΑΕΚ: Παραμένει στη γυναικεία ομάδα χάντμπολ η Μπρούνα Γκονσάλβες Ροντρίγκες
ΑΕΚ: Η Κριστιάνα Γκόμεζ Ντα Σίλβα μένει εδώ – Μια ακόμη ανανέωση για την γυναικεία ομάδα χάντμπολ
Παπαδόπουλος στο «oraspor.gr»: «Στην ΑΕΚ είμαστε οικογένεια, έχουμε πλάνο, πάμε για την κορυφή»
ΑΕΚ: Η γυναικεία ομάδα χάντμπολ «έδεσε» και την Μονίκ Ενρίκε Ντα Σίλβα
ΑΕΚ: Για διακοπές στην Ελλάδα ο Λινάρες πριν ξεκινήσει προετοιμασία με την ομάδα χάντμπολ