Όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στην Ε.Π.Π. της ΕΠΟ, όπου μεταξύ άλλων συζητήθηκε το ενδεχόμενο επιστροφής των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι, με τη διατήρηση ξένων στο VAR.
Ωστόσο, δεν ελήφθη καμία οριστική απόφαση, με το ζήτημα να παραμένει ανοικτό. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Μάκης Γκαγκάτσης, σημείωσε πως η θέση της ΚΕΔ και της Ομοσπονδίας είναι υπέρ του μοντέλου με Έλληνες διαιτητές και ξένους στο VAR, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η χρήση ξένων ρέφερι δεν φαίνεται να έχει μειώσει την τοξικότητα, χωρίς όμως να υπάρχει άμεση αλλαγή στο υπάρχον πλαίσιο.
Το θέμα αναμένεται να τεθεί εκ νέου προς συζήτηση, με τις μεγάλες ομάδες να καλούνται να τοποθετηθούν και να διαμορφώσουν τη στάση τους σε επόμενες συνεδριάσεις.









