Ο Ολυμπιακός συνεχίζει τον σχεδιασμό του για τη νέα σεζόν και προχωρά σε αλλαγές στο τεχνικό επιτελείο.
Ο Αβραάμ Παπαδόπουλος εντάσσεται στο προπονητικό τιμ του Μεντιλίμπαρ. Ο Παπαδόπουλος έχει υπάρξει ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, έχει διατελέσει γενικός αρχηγός στην πρώτη ομάδα, έχει εργαστεί στο τμήμα σκάουτινγκ της ακαδημίας και την περασμένη σεζόν ήταν προπονητής της ομάδας Κ17.
Μετά την εξέλιξη αυτή, αλλάζουν θέσεις και στις ακαδημίες. Την Κ17 αναλαμβάνει ο Τάσος Πάντος, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν προπονητής στην Κ15. Τη θέση του Πάντου στην Κ15 αναλαμβάνει ο Νίκος Κολοκυθάς, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν βοηθός στην Κ19 και θα εργαστεί για πρώτη φορά ως πρώτος προπονητής σε ομάδα της ακαδημίας.









