Η κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ με τον Μάρκο Νίκολιτς στον πάγκο δεν πέρασε απαρατήρητη στη Σερβία, όπου τα ΜΜΕ αποθεώνουν τον τεχνικό της Ένωσης. Όπως αναφέρουν, η ομάδα δεν σκοπεύει να επαναπαυθεί, αλλά αντίθετα στοχεύει να παρουσιαστεί ακόμη πιο δυνατή τη νέα σεζόν, με βασικό στόχο την πρόκριση στη φάση των ομίλων του Champions League.
Σε δημοσίευμα του «Sportske.net» γίνεται αναφορά στην πορεία του Νίκολιτς, ο οποίος έχει κατακτήσει τίτλους σε Σερβία, Ουγγαρία, Ρωσία και ΗΑΕ, προσθέτοντας ακόμη ένα πρωτάθλημα με την ΑΕΚ, μαζί με αξιόλογη ευρωπαϊκή πορεία στο Conference League.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η ΑΕΚ θα ξεκινήσει φέτος πιο νωρίς τα προκριματικά του Champions League, κάτι που δίνει στον προπονητή περισσότερο χρόνο για προετοιμασία. Γίνεται επίσης αναφορά στη μεταγραφική ενίσχυση, με πρώτο απόκτημα τον Ολεξάντρ Ζούμπκοφ από την Τραμπζονσπόρ, ενώ τονίζεται πως συνεχίζονται οι κινήσεις για ενίσχυση σε άμυνα και κέντρο.









