Του Κώστα Τσίλη
Αμέσως μετά την λήξη του πρωταθλήματος, ο Λούκα Γιόβιτς είχε μιλήσει σε Μέσο της πατρίδας του. Είχε πει πόσο πολύ ανυπομονεί να ξεκινήσει η νέα σεζόν με την ΑΕΚ. Είχε υποσχεθεί πως θα είναι ακόμα καλύτερος από φέτος, παρόλο που έβαλε 21 γκολ και οδήγησε την Ένωση στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Και είχε πει πόσο πολύ του είχε στοιχίσει πως δεν έκανε πέρυσι καλοκαιρινή προετοιμασία με την ΑΕΚ.
Στην πράξη ο Γιόβιτς αποδεικνύει, πως όλα αυτά που είπε τα εννοούσε. Ο Σέρβος φορ, παρόλο που είναι ακόμα σε καλοκαιρινές διακοπές, έχει μπει ήδη στο γυμναστήριο και «λιώνει» στην δουλειά. Θέλει να είναι απολύτως έτοιμος όταν θα ξεκινήσει η προετοιμασία στην Ολλανδία. Ο Γιόβιτς θέλει να αξιοποιήσει απόλυτα την δουλειά στο βασικό στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας, προκειμένου να εμφανιστεί πανέτοιμος στις προκλήσεις που έχει μπροστά της η ΑΕΚ τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη με τα προκριματικά του Champions League.









