Τριήμερο πένθος στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας για τα τρία παιδιά του ΠΑΟΚ

Η Αλεξάνδρεια Ημαθίας βιώνει βαθιά θλίψη και σοκ μετά τον τραγικό θάνατο τριών από τους επτά συνολικά φιλάθλους του ΠΑΟΚ σε τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία.

Η πόλη έχει κηρύξει τριήμερο πένθος, με τους κατοίκους να αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν την απώλεια των νεαρών παιδιών.

Ο δήμαρχος Παναγιώτης Γκυρίνης μίλησε για τη χειρότερη τραγωδία που έχει πλήξει την περιοχή, τονίζοντας τη στήριξη του δήμου στις οικογένειες.

Φίλαθλοι και κάτοικοι αφήνουν κεριά και λουλούδια στον σύνδεσμο του ΠΑΟΚ, αποχαιρετώντας τα «αδέλφια» τους με συγκίνηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.
Η νέα πρόκληση για τις επιχειρήσεις: Πώς καλύπτονται οι έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η εποχή της περιστασιακής εργασίας: Πώς αλλάζει ο τρόπος που επιχειρήσεις και εργαζόμενοι συνεργάζονται
Δολοφονία Λυγγερίδη: Υψηλόβαθμος της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται στο «κάδρο» των εμπλεκόμενων, σύμφωνα με την οικογένεια του
Συναγερμός: Βρέθηκε βλήμα όλμου στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Αεροπλάνο με 267 επιβάτες συγκρούστηκε με πύργο ραντάρ στην Αττάλεια της Τουρκίας
Κύκλωμα κοκαΐνης: 900 ευρώ ζητούσε Αστυνομικός για είσοδο χωρίς εισιτήριο στον τελικό της Euroleague