Στο τηλεπαιχνίδι «The Chase» συμμετείχε ο Κυριάκος, ο οποίος συγκίνησε με την εξομολόγησή του για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και την πρόθεσή του να προσφέρει τα κερδισμένα χρήματα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Όταν η παρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου τον ρώτησε πώς θα ήθελε να χρησιμοποιήσει τα χρήματα, αποκάλυψε ότι ένα μέρος θα το έδινε στα παιδιά του, ενώ το μεγαλύτερο θα το προσέφερε σε οργανώσεις που στηρίζουν ανήλικα παιδιά, καθώς μεγάλωσε σε ορφανοτροφεία. Μέσα από την εξομολόγησή του, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τους Έλληνες που συνέβαλαν στην επιβίωσή του.
Ο Κυριάκος δήλωσε: «Ένα τμήμα θα πάει στα παιδιά μου, αλλά το μεγαλύτερο και πιο τίμιο κομμάτι θα πάει σε ΜΚΟ. Εκεί που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια, γιατί μεγάλωσα σε ιδρύματα, παιδουπόλεις, ορφανοτροφεία. Μου δίνεται η ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους τους Έλληνες». Η παρουσιάστρια τον χαρακτήρισε «υπέροχο άνθρωπο».









