Κοϊτά: «Βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά, μέχρι τέλους και στόχος είναι η νίκη»

Η ΑΕΚ τίθεται αντιμέτωπη με την Τσέλιε στην Allwyn Arena, στο πλαίσιο της ρεβάνς για τη φάση των «16» του Conference League.

Ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου, τοποθετήθηκε για την αναμέτρηση, εκφράζοντας την άποψή του για το παιχνίδι με τους Σλοβένους, ενώ αναφέρθηκε και στους λόγους πίσω από την καλή του παρουσία κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες μετά τη μεγάλη νίκη στο Τσέλιε; Ποια είναι τα όνειρά σας;

«Νομίζω τα όνειρά μας είναι απλά. Να κερδίζουμε κάθε αναμέτρηση, ξεκινώντας από αύριο. Να κερδίσουμε το ματς μετά την νίκη μας εκεί. Ακόμα δεν έχουμε προκριθεί και πρέπει να παίξουμε σαν να ξεκινάμε από το 0-0. Βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά, μέχρι τέλους και στόχος είναι η νίκη».

Αν θεωρεί πως τα ευρωπαϊκά ματς έχει κάνει μία παραγωγική και καλή χρονιά, που του έδωσε ψυχολογία και για τα ματς εντός Ελλάδας;

«Ναι, θεωρώ ότι αυτό δεν αφορά τις ευρωπαϊκές αναμετρήσεις, αλλά και το ελληνικό πρωτάθλημα. Προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα όσο μπορώ. Να δίνω το 100%. Αύριο θα είναι μια ιδιαίτερη βραδιά και όλοι ανυπομονούμε. Να κάνουμε αυτό που ξέρουμε και να παίζουμε καλά».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Με δύο νεαρούς Έλληνες παίκτες υποχρεωτικά στην 11άδα και στον τελικό ΑΕΚ – ΟΦΗ για το Σούπερ Καπ
Απίστευτη πρόκληση: Οι οργανωμένοι του ΠΑΣ Γιάννινα θέλουν να έρθουν με πορεία στην πλατεία που θα ‘ναι η κούπα της ΑΕΚ!
Ειρωνίες Μώραλη για το γήπεδο της ΑΕΚ: «Έγινε με κρατικό χρήμα» (VIDEO)
Ο μεγάλος στόχος της ΑΕΚ για τα εισιτήρια διαρκείας και η τρέλα του κόσμου
«Μάχη» για τον χαφ
Πάβελ Μπανατίν: Το πρόσωπο – «κλειδί» στην υπόθεση Μπαρίνοφ
Πρέβεζα και Ιωάννινα οι σημερινοί σταθμοί του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ!
Χαμός στην Λευκάδα για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ! (VIDEO)
Επισκέφθηκαν το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού μέλη της ΚΕΔΕ (ΦΩΤΟ)