Καταγγελίες από τον Ολυμπιακό για επίθεση στο πούλμαν μετά το παιχνίδι με Παναθηναϊκό

Καταγγελίες για επεισόδια μετά το τέλος του αγώνα ανάμεσα στον Παναθηναϊκός και τον Ολυμπιακός για τα ημιτελικά της Α1 Γυναικών έκανε ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι «ερυθρόλευκοι», κατά την αποχώρηση της αποστολής από το κλειστό της Λεωφόρου σημειώθηκε ένταση έξω από το γήπεδο. Όπως υποστηρίζουν, υπήρξαν τραμπουκισμοί και επίθεση προς το πούλμαν της ομάδας.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, στο σημείο έγινε και χρήση δακρυγόνων από την αστυνομία, ενώ αναφέρεται ότι εκτοξεύτηκαν και αντικείμενα προς το όχημα της αποστολής.

Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού συνόδευσαν τις αναφορές τους και με βίντεο που, όπως λένε, έχει καταγραφεί μέσα από το πούλμαν, στο οποίο φαίνεται να υπάρχει ρίψη αντικειμένων προς την πλευρά του οχήματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Μόουζες Ράιτ επιβεβαίωσε τη συμφωνία του με την Μπαρτσελόνα
Το αινιγματικό post του Μόουζες Ράιτ με τη Θύρα 7 (ΦΩΤΟ)
«Κοντά στην αποχώρηση ο Σκαριόλο από την Ρεάλ – Αταμάν και Σφαιρόπουλος πιθανοί αντικαταστάτες»
«Καμία ομάδα της EuroLeague ή ποδοσφαιρικό κλαμπ δεν έχει καταθέσει προσφορά για το NBA Europe»
«Μετράει ώρες ο Σκαριόλο στη Ρεάλ, υποψήφιοι αντικαταστάτες Αταμάν και Σφαιρόπουλος»
Πένθος στον Ολυμπιακό: «Έφυγε» από τη ζωή η Κανέλλα Χρυσονίδου, Υπεύθυνη Διεύθυνσης Εισιτηρίων της ΚΑΕ
Απίστευτο: Προπονητής έπιασε από τον λαιμό αντίπαλο σε πρωτάθλημα κορασίδων! (VIDEO)
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι θετική στο να παίξει στο ΟΑΚΑ η μπασκετική ομάδα
Υπέγραψε στη Βαλένθια για δύο χρόνια ο Σορτς – Εκκρεμεί η ανακοίνωση