Γκεοργκίεφ: «Όλα τα παιδιά με κάνουν να νιώθω άνετα – Θέλω να βοηθάω την ομάδα»

Ο Μάρτιν Γκεοργκίεφ πραγματοποίησε σήμερα το ντεμπούτο του ως βασικός και μετά την λήξη της αναμέτρησης με τον Λεβαδειακό προχώρησε σε δηλώσεις, όπου αναφέρθηκε στα συναισθήματα του, αλλά και στην προσαρμογή του στην ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην Cosmote Tv:

Για την εικόνα του αγώνα: Να συγχαρώ την ομάδα και τους συμπαίκτες μου για την απόδοσης μας. Άγγιξε το τέλειο σε σχέση με αυτά που μας είχε ζητήσει προπονητής.

Για το πως ένιωσε στο ντεμπούτο του σαν βασικός: Αισθάνθηκα καταπληκτικά, είπα και πριν ότι προσαρμόζομαι πολύ γρήγορα, όλα τα παιδιά με κάνουν να νιώθω άνετα συνολικά, μπορώ να πω ότι πήγαμε πολύ καλά και ένιωσα καλά με αυτή τη χημεία που υπάρχει.

Για το ότι έπαιξε δεξί μπακ: Η αλήθεια είναι ότι όσο είμαι στο γήπεδο νιώθω καλά. Σε οποιδήποτε θέση κι αν παίξω αισθάνομαι καταπληκτικά και θέλω να βοηθάω την ομάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Με δύο νεαρούς Έλληνες παίκτες υποχρεωτικά στην 11άδα και στον τελικό ΑΕΚ – ΟΦΗ για το Σούπερ Καπ
Απίστευτη πρόκληση: Οι οργανωμένοι του ΠΑΣ Γιάννινα θέλουν να έρθουν με πορεία στην πλατεία που θα ‘ναι η κούπα της ΑΕΚ!
Ειρωνίες Μώραλη για το γήπεδο της ΑΕΚ: «Έγινε με κρατικό χρήμα» (VIDEO)
Ο μεγάλος στόχος της ΑΕΚ για τα εισιτήρια διαρκείας και η τρέλα του κόσμου
«Μάχη» για τον χαφ
Πάβελ Μπανατίν: Το πρόσωπο – «κλειδί» στην υπόθεση Μπαρίνοφ
Πρέβεζα και Ιωάννινα οι σημερινοί σταθμοί του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ!
Χαμός στην Λευκάδα για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ! (VIDEO)
Επισκέφθηκαν το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού μέλη της ΚΕΔΕ (ΦΩΤΟ)