Τέλος ο Στιβ Κλαρκ από την Εθνική Σκωτίας

Η Σκωτία έμεινε εκτός συνέχειας της διοργάνωσης το βράδυ του Σαββάτου, όταν η ήττα της Γκάνας από την Κροατία οδήγησε στον οριστικό αποκλεισμό της. Λίγη ώρα αργότερα, έγινε γνωστό ότι ο Στιβ Κλαρκ υπέβαλε την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία.

Ο 62χρονος προπονητής βρισκόταν στον πάγκο της εθνικής ομάδας για επτά χρόνια και κατάφερε να γράψει ιστορία, καθώς έγινε ο πρώτος που την οδήγησε σε τρεις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις. Η φετινή παρουσία στο Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν η πρώτη της χώρας από το 1998, ενώ είχαν προηγηθεί δύο διαδοχικές συμμετοχές σε τελικά Ευρωπαϊκών Πρωταθλημάτων. Μάλιστα, μόλις τον προηγούμενο μήνα, πριν από την αναχώρηση της αποστολής για τις Ηνωμένες Πολιτείες, η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Σκωτίας του είχε προσφέρει νέο τετραετές συμβόλαιο.

Παρά ταύτα, η Σκωτία ολοκλήρωσε την πορεία της με μία νίκη απέναντι στην Αϊτή και δύο ήττες από Μαρόκο και Βραζιλία, χωρίς να καταφέρει να περάσει για ακόμη μία φορά στη φάση των νοκ άουτ. Το γεγονός αυτό οδήγησε τον άλλοτε τεχνικό των Κιλμάρνοκ, Ρέντινγκ και Γουέστ Μπρομ στην απόφαση να αποχωρήσει.

Σε ανοιχτή του επιστολή προς τους φιλάθλους, ο Κλαρκ, που κοουτσάρισε συνολικά σε 81 αγώνες, σημείωσε χαρακτηριστικά:

«Όταν με προσέγγισε για πρώτη φορά η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Σκωτίας για τη θέση του προπονητή, πολλοί άνθρωποι με συμβούλεψαν να μην την αποδεχθώ, επειδή η δουλειά είχε γίνει ένα “δηλητηριασμένο δισκοπότηρο”.
Στο μυαλό μου ήμουν απλώς το μικρό παιδί από το Σόλτκοουτς που είχε πετύχει στο επάγγελμά του και τώρα η χώρα του ήθελε να γίνει ο ηγέτης της, τουλάχιστον ποδοσφαιρικά. Δεν μπορούσα να βρω κανέναν λόγο να αρνηθώ την πρόταση.
Η αποστολή μου ήταν απλή: να προκριθούμε σε μια μεγάλη διοργάνωση».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ