Τέλος από τον Ολυμπιακό ο Πασχαλάκης

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί πλέον παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να ανακοινώνουν μέσω social media το τέλος της συνεργασίας τους και να τον ευχαριστούν για την παρουσία και την προσφορά του στην ομάδα.

Ο Έλληνας τερματοφύλακας δεν είχε φέτος μεγάλο χρόνο συμμετοχής, καθώς κατέγραψε μόλις τρεις εμφανίσεις συνολικά: δύο στο Κύπελλο Ελλάδας και μία στο Champions League. Σε δύο από αυτές τις αναμετρήσεις κατάφερε να διατηρήσει ανέπαφη την εστία του.

Ο Πασχαλάκης είχε ενταχθεί στο ρόστερ του Ολυμπιακού το 2022, όταν έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ, συνεχίζοντας τότε την καριέρα του στον Πειραιά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ