Στον ΣΚΑΪ τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL!

Η πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL για τα επόμενα τρία χρόνια, μετά από έντονο ανταγωνισμό με την ΕΡΤ.

Μετά τη λήξη της προηγούμενης συμφωνίας με τον ΕΣΑΚΕ, η δημόσια τηλεόραση δεν έδειξε αρχικά διάθεση να συνεχίσει τη συνεργασία, γεγονός που άνοιξε τον δρόμο για την πρόταση της πλευράς Αλαφούζου. Η προσφορά βελτιώθηκε στη συνέχεια και έφτασε συνολικά τα 24 εκατομμύρια ευρώ για τριετές συμβόλαιο, δηλαδή 8 εκατομμύρια ανά σεζόν.

Η ΕΡΤ επανήλθε με νέα πρόταση, ωστόσο δεν κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα. Έτσι, μετά την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ, οι αγώνες της Stoiximan GBL θα μεταδίδονται από την πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου έως το 2029.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρχική ψηφοφορία ολοκληρώθηκε με 12 ψήφους υπέρ και μία κατά, ενώ στη συνέχεια η τελευταία ψήφος άλλαξε, διαμορφώνοντας ομόφωνη απόφαση 13-0.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ