Ο Άρης προχωρά σε ακόμη μία επένδυση σε νεαρό ποδοσφαιριστή από την Αφρική, καθώς βρίσκεται μια ανάσα από την απόκτηση του 20χρονου Ιβοριανού μέσου, Ντιαλό Σανουσί.
Ο ποδοσφαιριστής, που ανήκει τα τελευταία δύο χρόνια στη Νόρτζελαντ, αναμένεται να φτάσει την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις πριν ενσωματωθεί στην προετοιμασία της ομάδας του Μιχάλη Γρηγορίου.
Οι «κιτρινόμαυροι» σκοπεύουν να τον δεσμεύσουν με συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας, πιστεύοντας στις δυνατότητές του και εκτιμώντας ότι μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό περιουσιακό στοιχείο για τον σύλλογο, ακολουθώντας την πορεία παικτών όπως ο Κλέιτον Ντιαντί.









