Ο Σίριλ Ντέσερς επέστρεψε στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία, αφήνοντας σταδιακά πίσω του τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη τον περασμένο Ιανουάριο σε προπόνηση της εθνικής Νιγηρίας, όταν υπέστη ρήξη τένοντα στον ορθό μηριαίο του δεξιού ποδιού και χρειάστηκε να υποβληθεί σε επέμβαση.
Ο 31χρονος επιθετικός, ο οποίος μέτρησε οκτώ συμμετοχές, τρία γκολ και μία ασίστ με τους «πράσινους» την περασμένη σεζόν, ταξίδεψε στο Άπελντοορν και ξεκίνησε ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης. Ο Τζέικομπ Νίστρουπ ζήτησε να βρίσκεται μαζί με την αποστολή, ώστε να παρακολουθεί την καθημερινή δουλειά της ομάδας και να εξοικειώνεται με τις τακτικές απαιτήσεις του προπονητή.
Στην πρώτη του προπόνηση επί ολλανδικού εδάφους, ο Νιγηριανός φορ ακολούθησε πρόγραμμα στο γυμναστήριο με ασκήσεις ενδυνάμωσης και ευλυγισίας, ενώ στη συνέχεια έκανε ατομικές ασκήσεις με μπάλα, που περιλάμβαναν αλλαγές κατεύθυνσης, κοντρόλ σε περιορισμένο χώρο και πάσες σε μικρό τέρμα.
Στον Παναθηναϊκό επισημαίνουν ότι ο Ντέσερς χρειάζεται ακόμη χρόνο μέχρι να επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων, ωστόσο η πορεία της αποθεραπείας του κρίνεται ικανοποιητική, καθώς εκτελεί το ατομικό του πρόγραμμα χωρίς ενοχλήσεις. Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, εκτιμάται ότι θα μπορέσει να ενταχθεί στο πλήρες πρόγραμμα της ομάδας από τα μέσα Ιουλίου και στη συνέχεια να τεθεί σταδιακά στη διάθεση του Νίστρουπ.









