Με αφορμή τη μετακίνηση του Ραϊκουάν Γκρέι στον ΠΑΟΚ, ο Μάκης Αγγελόπουλος, μιλώντας στην Cosmote TV, αναφέρθηκε στη μεταγραφική πολιτική της ΑΕΚ, υπογραμμίζοντας ότι ο σύλλογος ακολουθεί συγκεκριμένη μεθοδολογία και έχει τη δυνατότητα να διατηρεί στο ρόστερ του κάθε παίκτη που επιθυμεί, εφόσον αυτό συμβαδίζει με τα οικονομικά όρια που έχει θέσει η διοίκηση.
Αναλυτικά:
«Η ΑΕΚ οποιονδήποτε παίκτη θα ήθελε να κρατήσει, τον κρατάει. Έχουμε τη μεθοδολογία μας. Όποιον παίκτη θέλουμε να κρατήσουμε τον κρατάμε, στη τιμή που θεωρούμε εμείς σωστή».









