Ο Μιχάλης Παναγίδης φαίνεται πως βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της παρουσίας του στον Άρη, καθώς το συμβόλαιό του εκπνέει τις επόμενες ημέρες και όλα δείχνουν ότι δεν θα υπάρξει ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Ο 22χρονος εξτρέμ, ωστόσο, δεν αναμένεται να μείνει για πολύ χωρίς ομάδα, καθώς συγκαταλέγεται στις βασικές επιλογές του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα την τεχνική ηγεσία του ΑΠΟΕΛ.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κύπρο, οι επαφές ανάμεσα στις δύο πλευρές βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και η συμφωνία θεωρείται πιθανό να ολοκληρωθεί λίγο μετά την επίσημη αποχώρησή του από τον Άρη.
Ο Παναγίδης αγωνίστηκε με τη φανέλα των «κιτρινόμαυρων» από το 2022 και μετά, καταγράφοντας συνολικά 29 συμμετοχές.









