Ο Ανδρέας Πετρόπουλος, έμπειρος γκαρντ της Stoiximan GBL, μίλησε στο podcast «Man to Man powered by Stoiximan», όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην πορεία του στο μπάσκετ και στις στιγμές που σημάδεψαν την καριέρα του, με ιδιαίτερη έμφαση στη θητεία του στην ΑΕΚ.
Ο Έλληνας γκαρντ ξεκίνησε από το Παγκράτι και μέσα από διαδοχικές ομάδες έφτασε μέχρι τον Κολοσσό Ρόδου, με τον δρόμο του στο επαγγελματικό μπάσκετ να είναι γεμάτος εμπειρίες και αλλαγές. Στο ενδιάμεσο, πέρασε και από τον Ολυμπιακό, όμως η περίοδος που ξεχωρίζει περισσότερο ο ίδιος είναι εκείνη με τη φανέλα της ΑΕΚ.
Όπως ανέφερε, η στιγμή που φόρεσε τη φανέλα της Ένωσης ήταν από τις πιο έντονες της καριέρας του, καθώς τον γέμισε συναισθηματικά και τον οδήγησε μέχρι και σε δάκρυα χαράς, δείχνοντας πόσο σημαντικό ήταν για εκείνον αυτό το βήμα.
Αναλυτικά όσα είπε για την ΑΕΚ: «Πίστευα ότι θα μείνω για πάντα στην ΑΕΚ και ήθελα να μείνω για πάντα στην ΑΕΚ για πάρα πολλούς λόγους. Τώρα τι να σου πω; Ότι έκλαιγα; Έκλαιγα! Δηλαδή ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που μπορούσε να έχει ένας παίκτης στο δικό μου επίπεδο. Πριν από πριν δύο χρόνια έπαιζα Α2. Παρά τα προβλήματα, απλά γούσταρα Τόσο πολύ που ήμουν εκεί, που έκανα τα πάντα ώστε να βρίσκομαι κάθε μέρα στο γήπεδο με ό,τι κόστος και να ‘χει αυτό. Δηλαδή όταν ήμουν εκεί, είχα αναγκαστεί να δανείζομαι χρήματα για να πηγαίνω απλά προπόνηση, να έχω βενζίνη για να πάω στο γήπεδο επειδή γούσταρα να παίζω για την ΑΕΚ. Είχα τρέλα, ήμουν σαν εθισμένος να παίζω για την ΑΕΚ».









