Ο κύκλος του Ντέγιαν Λόβρεν στον ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκε, με την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ να ανακοινώνει την αποχώρηση του Κροάτη κεντρικού αμυντικού από το ρόστερ της ομάδας.
Ο 36χρονος στόπερ αποχωρεί από την Τούμπα μετά από 27 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, έχοντας φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ σε μια γεμάτη περίοδο παρουσίας.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τον αποχαιρέτησε με ένα βίντεο και ευχαριστήριο μήνυμα για την προσφορά του στην ομάδα.
«Μετά από δύο σεζόν οι δρόμοι μας με τον Ντέγιαν Λοβρεν θα χωρίσουν…
Ευχαριστούμε τον Ντέγιαν για την προσφορά του, τον επαγγελματισμό του, την αφοσίωση του…
Θα είναι πάντα ένας φίλος…
Καλή συνέχεια Ντέγιαν!».









