Μια εξέλιξη που ήταν αναμενόμενη εδώ και αρκετό καιρό πήρε πλέον και επίσημη επιβεβαίωση. Η Μπεσίκταςθα συμμετέχει στη νέα σεζόν της EuroLeague, ενώ η Μονακό θα αγωνιστεί στο EuroCup.
Όπως αποκάλυψε ο Σπύρος Καβαλιεράτος μέσα από την εκπομπή “BIG 4 by Betsson”, η πληροφορία αυτή επιβεβαιώνεται πλέον και επίσημα.
Σήμερα (26/6) πραγματοποιήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της EuroLeague Basketball, όπου και επικυρώθηκε η ένταξη της τουρκικής ομάδας στη διοργάνωση της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, οριστικοποιώντας έτσι τις αλλαγές στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.









