-
Βλέπουμε να γίνονται πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια στο σκηνικό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Καλοκαιράκι είναι και πολλά περνούν κάτι από τα ραντάρ.
-
Η περίπτωση της μεταγραφής του Τριαντάφυλλου Τσάπρα έγινε ένα πολύ μεγάλο σίριαλ. Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, κάτι από εξωτερικό στο φινάλε η μπίλια βάφτηκε πράσινη.
-
Μετά από τόσα χρόνια, δεν θα σας δικαιολογήσω αν πιστεύετε ότι ο Γιάννης ο Κομπότης κάνει οτιδήποτε τυχαία. Τα λεφτά δεν ήταν καν το ζήτημα για το πού θα καταλήξει ο Τσάπρας.
-
Ο Αλαφούζος έτσι κι αλλιώς τώρα τελευταία ό,τι του ζητάνε, δίνει τα διπλά λεφτά. Καθόλου τυχαίο και αυτό…
-
Τι θέλω να κρατήσετε όμως. Παναθηναϊκός, Λεβαδειακός, Κηφισιά είναι πλέον… ένα με τις κινήσεις που έχει κάνει ο κυρ. Γιάννης και έφτιαξε τις σχέσεις του με τους ιδιοκτήτες και των δύο ομάδων.
-
Επειδή δεν έχει καταφέρει να πάρει τίποτα ο Παναθηναϊκός τόσα χρόνια, οι συμμαχίες του περνούν στο απυρόβλητο.
-
Ας το έχουμε στην άκρη όμως στην περίπτωση που μένουν κοντά μέχρι το τέλος. Οι πολύ στενοί του σύμμαχοι θα κάνουν ό,τι μπορούν να βοηθήσουν.
-
Την ίδια στιγμή υπάρχει η Καλαμάτα για τον Ολυμπιακό που τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα και άλλες τέτοιες περιπτώσεις. Με όλα αυτά θα πρέπει να τα βάλει πάλι ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο Μάρκο Νίκολιτς και σύσσωμος ο κιτρινόμαυρος οργανισμός.
-
Στο μεταξύ έχουμε… πραγματάκια και με τον ΠΑΟΚ. Ηταν γνωστό από καιρό ότι ο Γιώργος Σαββίδης ήθελε οπωσδήποτε να διώξει τον Ραζβάν Λουτσέσκου με κάθε κόστος.
-
Βέβαια εξασφάλισαν πρώτα ότι δεν θα τον έχουν αντίπαλο, καθώς ούτε και εκείνοι δεν τον εμπιστεύονταν. Γιατί δεν είναι τυχαίο το timing του διαζυγίου τους, αφού περίμεναν πρώτα να ανακοινωθεί ο Νίστρουπ από τον Παναθηναϊκό.
-
Είναι διαχρονική καψούρα του Αλαφούζου ο σκουφάκιας και ακόμα και αν είχε δώσει τον λόγο τους στον Δανό θα τον έστελνε από εκεί που ήρθε για να υπογράψει τον Λουτσέσκου.
-
Αν δεν κλείσει στην Σαουδική Αραβία, δεν αποκλείουμε εννοείται να τον δούμε και στο λιμάνι να πουλάει οπαδιλίκι στους Ολυμπιακούς πλέον.
-
Οι Σαββίδηδες γνώριζαν πόσο σημαντική στήριξη του έδωσαν σε πολλά επίπεδα και πόσο μεγάλη ήταν η δική τους συμμετοχή και ανθρώπων εκτός ποδοσφαιρικού τμήματος, στην πορεία της ομάδας τα τελευταία 7-8 χρόνια.
-
Στη πραγματικότητα, μόνο τις αποτυχίες μπορεί να χρεώσει κανείς στον Ρουμάνο. Στις επιτυχίες ο ρόλος του δεν ήταν μεγαλύτερος από της ιδιοκτησίας. Γι΄αυτό και δεν τρελάθηκαν με τα δημόσια παρακαλητά του όλο αυτό το καιρό.
-
Μίλησε στον Κυριάκο, και έβγαλε πολύ πίκρα. Άλλωστε έτοιμη την έχει με κάθε ευκαιρία. Δακρύβρεχτο βλέμμα, πληγωμένος. Πού πήγε η μαγκιά και η έπαρση που έβγαζε πριν λίγο καιρό;
-
Είπε πως ήταν απογοητευμένος από τον τρόπο που του φέρθηκε ο ΠΑΟΚ, αλλά και πολλά περισσότερα. Μόνο το «στα ‘δωσα όλα κι έμεινα στον άσο» δεν αφιέρωσε ο Ρουμάνος στον Σαββίδη, όμως όλοι έχουμε καταλάβει πλέον τι έχει συμβεί.
-
Και εσείς κάθεστε και λέτε αν ήταν «φάουλ» ο τρόπος που αντιμετωπίστηκε ο Ματίας Αλμέιδα από την ΑΕΚ. Που του έκαναν όλα τα χατίρια για να τελειώσει η σεζόν όπως πρέπει.
-
Από σεβασμό σε όσα είχε προσφέρει κι ας μην ανταπέδωσε εκείνος τον αντίστοιχο σεβασμό προς την ομάδα. Ο Ηλιόπουλος όμως έκανε αυτό που έπρεπε να συνεχίσει η Ένωση όπως έπρεπε. Οπως και έγινε και τα αποτελέσματα τα είδατε στις 17 του Μάη.
Οι συμμαχίες και τα σκουφάκια που φορέθηκαν και καλοκαίρι τελικά









