Ο Σούντμπεργκ αγοράστηκε από τον Άρη και πήρε μεταγραφή στην Γκεζτεπέ

Παίκτης της Γκεζτεπέ θα πρέπει να θεωρείται πλέον ο Νόα Σούντμπεργκ, καθώς σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών με την ομάδα της Τουρκίας, στην οποία προπονητής είναι ο Στάνιμιρ Στοϊλοφ, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο παρελθόν στη Λουντογκόρετς.

Ο Άρης είχε αποκτήσει τον Σούντμπεργκ το προηγούμενο καλοκαίρι με τη μορφή δανεισμού από τη βουλγαρική ομάδα, ενώ στη συμφωνία υπήρχε υποχρεωτική ρήτρα αγοράς ύψους 500.000 ευρώ, η οποία ενεργοποιήθηκε. Έτσι, οι «κιτρινόμαυροι» προχώρησαν στην αγορά του παίκτη και στη συνέχεια τον παραχώρησαν στην Γκεζτεπέ, καθώς δεν βρισκόταν στα πλάνα της ομάδας.

Με αυτή την εξέλιξη, ο Άρης αναμένεται να καλύψει ουσιαστικά το ποσό που είχε δαπανήσει για την απόκτησή του, αποφεύγοντας οικονομική ζημιά και παράλληλα απαλλάσσεται από το συμβόλαιό του.

Η αποχώρηση του Σούντμπεργκ δημιουργεί νέα δεδομένα στην άμυνα των «κιτρινόμαυρων», οι οποίοι πλέον κινούνται για την απόκτηση δύο βασικών κεντρικών αμυντικών, εκ των οποίων ο ένας αριστεροπόδαρος, με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον μία μεταγραφή πριν την έναρξη της προετοιμασίας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ