Ο Ολυμπιακός ανανέωσε την συνεργασία με τον Γιώργο Μπαρτζώκα

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός γνωστοπιήσε μέσω ανακοίνωσης την ανανέωση συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Μπαρτζώκα έως το 2029.

Η σεζόν δεν θα μπορούσε να πάει καλύτερα για τον Ολυμπιακό, αφενός γιατί κατέκτησε την Ευρωλίγκα μέσα στο T-Center μετά από 13 χρόνια ανομβρίας, αφετέρου την ίδια σεζόν κατάφερε να στεφθεί πρωταθλητής στη Stoiximan GBL. Επομένως, ήταν κάπως αναμενόμενη ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών για τα επόμενα 3 χρόνια.

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Γιώργο Μπαρτζώκα για τα επόμενα τρία χρόνια.

Σε μια εποχή που η συνέπεια και η πίστη στο όραμα έχουν ανεκτίμητη αξία, συνεχίζουμε μαζί έναν δρόμο γεμάτο πάθος, δουλειά και υψηλές προσδοκίες.

Ο κόουτς Μπαρτζώκας δεν είναι απλώς ο προπονητής της ομάδας μας. Είναι η ψυχή μιας φιλοσοφίας που χτίζεται καθημερινά με αφοσίωση, ιδρώτα και πίστη στη νίκη. Η παρουσία του στον πάγκο αποτελεί εγγύηση σταθερότητας και έμπνευσης.

ΜΑΖΙ έχουμε ζήσει ιστορικές στιγμές και μεγάλες επιτυχίες, κατακτώντας:
* 2 Ευρωλίγκες (2013, 2026)
* 1 Διηπειρωτικό Κύπελλο FIBA (2013)
* 4 Πρωταθλήματα Ελλάδος (2022, 2023, 2025, 2026)
* 3 Κύπελλα Ελλάδος (2022, 2023, 2024)
* 4 Super Cup Ελλάδας (2022, 2023, 2024, 2025)

ΜΑΖΙ κοιτάμε μπροστά με στόχο ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις.

Για τα επόμενα τρία χρόνια συνεχίζουμε ενωμένοι και πιο δυνατοί από ποτέ, με στόχο να ανεβάσουμε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ