Ο Γιόβιτς δείχνει με πράξεις τι θέλει!

Συνιστά είδηση και μάλιστα τόσο σοβαρή που να γίνεται και πρώτο θέμα, ότι ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής κάνει ατομική προπόνηση; Είναι ένα εύλογο ερώτημα που μπορεί να θέσει κάποιος, βλέποντας για παράδειγμα το χθεσινό μας πρωτοσέλιδο για τον Λούκα Γιόβιτς. Ναι, συνιστά είδηση, είναι η απάντηση όταν πρόκειται για έναν top class παίκτη, για τον οποίον έχουν ακουστεί κι ένα κάρο σαχλαμάρες. Αλλά όχι τόσο για αυτό.

Ο Γιόβιτς είναι ένας παίκτης που αποκτήθηκε από την ΑΕΚ, έχοντας μια σπουδαία καριέρα πίσω του, αλλά με έντονο το στοιχείο της αμφισβήτησης για το κατά πόσον μπορεί να αναγεννηθεί αλλά και το κατά πόσον θα έχει την επιθυμία να τα δώσει όλα για την ΑΕΚ. Σε μία σεζόν, όπου μάλιστα δεν έκανε καλοκαιρινή προετοιμασία, σκόραρε 21 φορές και συνέβαλλε τα μέγιστα για να πάρει η «Ένωση» το πρωτάθλημα.

Κι αυτό με το ότι δεν έκανε προετοιμασία πέρυσι, δεν είναι κάτι που το υπερτονίζουμε εμείς, αλλά που το υπερτόνισε ο ίδιος, λέγοντας μάλιστα ότι έχει περιθώρια βελτίωσης και ότι επιθυμεί μέσω της θερινής προετοιμασίας αυτό το καλοκαίρι, να είναι πολύ καλύτερος με την ΑΕΚ τη νέα σεζόν. Κι όταν τα λόγια, τα αποδεικνύεις με πράξεις, είναι σαφώς πιο σημαντικά και πιο ουσιαστικά.

Ο Γιόβιτς έχει άδεια, αλλά θέλησε δέκα μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία στην Ολλανδία, να δείξει ότι δουλεύει πολύ ατομικά, ότι το σώμα του βρίσκεται σε ιδανική κατάσταση και ότι αποτελεί για τον ίδιο, μια πολύ μεγάλη πρόκληση το να είναι σε βαθμό ετοιμότητας 100% προκειμένου να οδηγήσει την ΑΕΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Το ότι είναι άριστος επαγγελματίας, προφανώς δεν χρειάζεται να το αποδείξει σε κανέναν.

Ο Γιόβιτς που έχει έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο και που όλα δείχνουν ότι αυτό θα ανανεωθεί, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, είναι στην καλύτερη ποδοσφαιρική ηλικία των 28 ετών, είναι παίκτης της ΑΕΚ και είναι ο κορυφαίος επιθετικός στη Σούπερ Λιγκ. Όταν αυτό συνδυάζεται και με σούπερ επιθυμία να είναι εδώ, να παίζει για την ΑΕΚ, να περνάει καλά, να το λέει και να το δείχνει με κάθε τρόπο, καταλαβαίνουμε όλοι ότι είναι πραγματικά σημαντικό. Και συνιστά πραγματική και αληθινή είδηση και όχι αστειότητα και κουτσομπολιά για πρωινάδικα.

Κατά τα λοιπά, ο Ιούνιος φεύγει, η προετοιμασία έρχεται και περιμένουμε εντός των ημερών την επόμενη μεταγραφική προσθήκη. Εξακολουθώ να μην ανησυχώ και να έχω εμπιστοσύνη σε αυτούς που ξέρουν και που μέχρι στιγμής τουλάχιστον, μας το έχουν αποδείξει. Όλοι σκεφτόμαστε και γνωρίζουμε ότι οι απαιτήσεις αυξάνονται, ότι η προοπτική του Τσάμπιονς Λιγκ απαιτεί εξέλιξη, βελτίωση, ενίσχυση, περισσότερες λύσεις. Αλλά είναι δυνατόν, αυτό ακριβώς να μην το ξέρουν πρώτοι, ο Ηλιόπουλος, ο Ριμπάλτα, ο Νίκολιτς και οι συνεργάτες τους;

Είναι σημαντικό και το τονίζουμε κάθε καλοκαίρι ότι δεν πρέπει να μείνουν κενά και αμφιβολίες όταν θα ξεκινήσει η σεζόν. Ούτε σημαίνει ότι επειδή δεν στοίχισαν πέρυσι κάποια ρίσκα, πως μπορεί να μην στοιχίσουν φέτος. Αλλά και αυτό, είναι δυνατόν να μην το βλέπουν ή να μην το γνωρίζουν καλύτερα αυτοί που είναι οι υπεύθυνοι για την ομάδα; Θα το συνεχίσω και αύριο για ποιες θέσεις μιλάμε…

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ