Νίκολιτς: «Υπήρχε η ευφορία ότι το πρωτάθλημα τελείωσε – Έχουμε ακόμα 3 αγώνες και θα πολεμήσουμε μέχρι τέλους»

Η ΑΕΚ δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το αριθμητικό της πλεονέκτημα για περίπου 75 λεπτά και έμεινε στο 0-0 απέναντι στον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, χάνοντας σημαντική ευκαιρία για τη νίκη.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μάρκο Νίκολιτς στάθηκε στο αποτέλεσμα, επισημαίνοντας πως, παρά την απώλεια βαθμών, η ομάδα του εξακολουθεί να έχει μπροστά της τρία παιχνίδια για να φτάσει στην κατάκτηση του τίτλου.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Σέρβος τεχνικός στο flash interview στην Cosmote TV μετά το ματς:

«Είχαμε αριθμητικό πλεονέκτημα για μεγάλο διάστημα, ο Παναθηναϊκός κλείστηκε πίσω και αμύνθηκε, δεν μπορέσαμε να ξεπεράσουμε το εμπόδιο, είχαμε ευκαιρίες, τα δοκάρια μας σταμάτησαν, δεν βρήκαμε το γκολ που ψάχναμε. Ο Παναθηναϊκός στις αντεπιθέσεις ήταν επικίνδυνος, υπήρχε η ευφορία ότι το πρωτάθλημα θα τελείωνε λόγω της απόστασης, υπάρχουν ακόμα 3 αγωνιστικές πρέπει να πολεμήσουμε μέχρι τέλους, οι παίκτες του Παναθηναϊκού έχουν περηφάνεια, τους είχαμε νικήσει δυο φορές και πάλεψαν στον αγωνιστικό χώρο»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Τεράστιο ενδιαφέρον των οπαδών της ΑΕΚ για το Σούπερ Καπ – Πόσα εισιτήρια θα πάρει η Ένωση
«Κιτρίνισε» ξανά ο Βόλος για την ΑΕΚάρα – Χαμός για την κούπα της πρωταθλήτριας! (VIDEO)
Έφυγε από τη ζωή η Νίκη, πιστή οπαδός της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Ο Ζίνι κάνει διακοπές με φανέλα του Μάνταλου από την Εθνική! (ΦΩΤΟ)
Το νέο «πρέπει» και οι ανοιχτές (ελληνικές) κεραίες της ΑΕΚ
Πέκχαρτ: «Ακόμη είμαι ερωτευμένος με την ΑΕΚ – Θέλω να έρθω να δω το καινούργιο γήπεδο της»
Η απόφαση του Ζούμπκοφ που έφερε δυσαρέσκεια στους φίλους της Τραμπζονσπόρ
Τέσσερα ταλέντα του Ιαλυσού στα δοκιμαστικά των ακαδημιών της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Το ταξίδι συνεχίζεται! Ο Βόλος ο αποψινός σταθμός του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ