Μελής για την συμφωνία GBL με τον ΣΚΑΪ : «Επιβεβαιώνει τη συνεχή αναβάθμιση του μπάσκετ»

Ως μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη που πιστοποιεί την εμπορική και αγωνιστική άνοδο του ελληνικού μπάσκετ χαρακτήρισε ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Μιχάλης Μελής, την ομόφωνη απόφαση για την παραχώρηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL στον όμιλο ΣΚΑΪ για τα επόμενα 2+1 χρόνια.

Με επίσημη δήλωσή του, ο ισχυρός άνδρας της Λίγκας υπογράμμισε ότι η μετακόμιση του πρωταθλήματος στην τηλεοπτική στέγη του ΣΚΑΪ αποτελεί προϊόν της ελκυστικότητας που εκπέμπει πλέον το προϊόν, προσελκύοντας ισχυρούς επενδυτές και στρατηγικούς συνεργάτες. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ έκανε αποδεκτή τη σχετική πρόταση με απόλυτη ομοφωνία, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο για την προβολή του αθλήματος.

Ταυτόχρονα, ο Μιχάλης Μελής δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο κλείσιμο της συνεργασίας με τον προηγούμενο τηλεοπτικό πάροχο. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και των ΚΑΕ της Stoiximan GBL, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τη διοίκηση και τους εργαζομένους της δημόσιας τηλεόρασης (ΕΡΤ) για τη μέχρι τώρα κοινή τους πορεία.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ αποδέχθηκε ομόφωνα την πρόταση του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL για τα επόμενα 2+1 χρόνια. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, η οποία μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει τη συνεχή αναβάθμιση του επαγγελματικού μπάσκετ, το οποίο προσελκύει ολοένα και περισσότερους ισχυρούς συνεργάτες και επενδυτές. Παράλληλα, με την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με την ΕΡΤ, αισθάνομαι την ανάγκη, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των ομάδων της Stoiximan GBL, να εκφράσω τις θερμές μας ευχαριστίες προς τη Διοίκηση και το σύνολο του προσωπικού της δημόσιας τηλεόρασης»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ